Videók

• Világ
  • Zimbabwe

Delorean kirándulás Ausztriában

Ausztriai kirándulás Pár éve már gondolkodtunk rajta, hogy ideje lenne egy rendes közös túrát is csinálni valahova, mert az öt évenkénti Eurofest, ami legutóbb ráadásul el is maradt, nem elég közösségi élmény a klub számára. Aztán persze ez a klub kaotikus és lusta hozzáállásából adódóan nem jutott sehova. Viszont ezúttal Bopat kézbe vette az ügyet…

Marosvásárhely átalakulása 1992 vs 2022

Élvezze a csodálatos átalakulást Marosvásárhelyen! Utazzon velem ezen a román városban 1992 és 2022 között. Nézze meg hogyan változtak meg az utak, épületek és tájak az elmúlt 30 év alatt. Nézze, ahogy autózom a városon keresztül, és élvezze a csodálatos előrelépést, ami ebben az időszakban történt. Élvezze a lenyűgöző látványokat, és mondja el nekem a gondolatait…

2022 pár percben

Az idei év ismét egy élménydús év volt, nem panaszkodhatok. Sokat tanultam, új dolgokba vágtam bele, sok új ismerősöm lett, de a régiekkel is elvoltunk az idén. Idén sikerült egy kicsit utazni is. Na jó, kicsit többet. Most úgy tűnik, hagyomány lesz ebből, összeállítottam egy rövid filmet hogy milyen volt az évem… 20 országban voltam…

Mallorca best places to see – drone video

2022 tavaszán meglátogattuk Mallorkát, ahol körbejártuk a szigetet egy kölcsönzött autóval… Nem volt a legideálisabb autó, de legalább sokan voltunk LOL

M41 Pamir highway az 1200 km hosszú pokol

This post is part of a series called Mongol rally 2015 A Pamir Highway (M41) a világ második legmagasabban vezető országútja (az első a karakorum Pakisztánban). Ez az országút a Pamír hegyvonulatain keresztül átmegy az alábbi országokon: Afganisztán, Üzbegisztán, Tádzsikisztán és Kirgizisztán. Ennek a világhíres országútnak a leghosszabb szakasza éppen Tádzsikisztán területén van, amin végigvezettem…

Cabo de San Vicente világítótorony Portugália

Cabo de Sao Vicente Európa legdélnyugatibb pontja, s ettől annyira érdekes. A Cabo de São Vicente (a Sao Vicente-fok) a városközponttól kb. 7 kilométerre van.

ELhagyatott Mercedes Puch G230 autók + vezetés a sivatagban

Dubai utazásunk alatt kipróbáltuk a sivatagi offroadozást. A nap végén pedig egyik tábor mellett ezekre a majdnem új Mercedes Puch G230 as autókra bukkantunk. Elvileg classic sivatagi túrákra akarták használni, de valamiért nem jött össze, és csak itt porosodtak a sivatagban.

2021 Skandinávia körút lakóautóval – campervan

This post is part of a series called Skandinávia 2021 2 hetet töltöttünk el a nyáron Skandináviában. Mit ne mondjak, egy álmom vált ismét valóra. Sajnos a drónom első alkalommal kipurcant, a videó végén látni miért, ezért nagyon kevés drón felvétel van a videóban, a legnagyobb sajnálatomra. Mert ha valahol kell a drón, akkor Skandináviában….

Közlekedés Maléban a Maldív szigetek fővárosában

Ha kíváncsi vagy milyen a közlekedés Maléban, akkor jó helyen jársz.

Baltic circle rally 1. rész

This post is part of a series called Baltic circle rally 7.500 KM a Balti tenger körül A legészakibb autós  kaland a bolygón Indulás és végcél: Hamburg 7,500 km 16 nap alatt Skandinávia: Dánia, Svédország, Norvégia és Finnország Arctic Circle, Lapland & North Cape Oroszország:  Murmansk – St. Petersburg Alternatív útvonal: Finnország ha véletlenül az…

Milyen autót vezetni Indonéziában?

This post is part of a series called Indonesia Kibéreltünk egy autót Jakartában, Indonéziában és pár nap múlva az egyik szállóban a szálloda személyzete parkolás közben összetörte az autónkat. 36 óra alatt el is készültek vele. A szálloda adott egy napra egy autót sofőrrel együtt, ő vezetett … Ha tetszett a video akkor iratkozz fel…

Autómentés Afrikában a Kalahari sivatagban, Botswana

This post is part of a series called Afrika safari 2019 Utazásunk során ebbe a kis intermezzóba futottunk bele… Egy VOLVO autómentő vontatta a Mercedes kamiont a mély homokban Érdekes volt nézni amit a kis autómentó technika ennyire jól viselte a megerőltetést.

Mustang Bullitt gumi égetés

Ezt is ki kellett próbálnom egyszer az életben. Mindig sajnáltam a gumikat, de most azért adtam neki egy kis kraftot 🙂

Donovaly, Szlovákia. A síelők nélküli síközpont

This post is part of a series called Szlovákia – videók és fényképek 2o2o-2o21 téli szezon Az idei szezon az első az ország történetében , hogy az összes síközpont zárva tart. Február közepe van és nem látszik mikor nyithatunk ki, mert a vírus nem nyugszik, minden a feje tetején van. 2o2o december 2o óta lockdown…

Kína Peking cirkusz Halál gömb

This post is part of a series called Kína Nepál India Egy óriási kb 6 m átmérőjű, fémkerítésből épült gömbben 8 motoros körözött fel-alá, jobbra balra, elég veszélyesnek tűnt nekem az egész. Ez mondjuk biztos nem tartozik a tradicionális klasszikus kínai cirkuszmutatványok közé, de nagyon látványos volt, az tuti.

Varanasi India – Ganga Aarti szertartás és halottégetés a Manikhárnika ghatnál

This post is part of a series called Kína Nepál India Ganga Aarti, az esti tűz-szertartás, minden este a Gangesz folyó partján. Halottégetés Varanasiban Aki megmártózik a Gangesz szent vizében és iszik belőle, az megszabadul a bűneitől. Nem csupán az egyén tisztul meg, megsemmisülnek a bajok és a hozzátartozók is védelmet nyernek. A halottas menet…

NEPÁL – INDIA határátkelés, vám

This post is part of a series called Kína Nepál India NEPÁL – INDIA határ átkelés, vám, tuktuk riksa Varanasiban   Eljött ez a nap is. Elindultunk India fele. Reggel 5.30-kor kelés majd reggeli után indulás Chitwanbol, az iroda saját klimamentes új buszával. Nepálban nincsenek klímás buszok, ennek ellenére láttam egyet.. A busz egy éves…

Nepál: Kathmandu & Chitwan nemzeti park, fürdés az elefántokkal

This post is part of a series called Kína Nepál India Chitwan Reggel korán busszal transzfer a Chitwan nemzeti parkba. Az út ismét borzasztó, alig 200 km 7 óra alatt. Közben páran raftingoztak, ami jó bulinak tűnt, de sajnos a betegségem miatt ki kellett hagynom. Apropó betegség… Egész nap szenvedtem, razkodtam a buszon és a…

Mennyibe kerülnek az autók Kubában?

This post is part of a series called A világ autói Gondolkoztál azon mennyibe kerül egy autó Kubában? Megmondom … Sokba. Sokkal többe mint gondolnád. Az átlagkereset pedig 50 dollár alatt van, tehát nem könnyű autót venni belőle. Az autókölcsönzés szintén nem olcsó, jóval drágább mint EU vagy Amerikában.

Patagónia autói Chile és Argentína

This post is part of a series called A világ autói Patagónia autói Chile és Argentína. A legtöbb eladott autó, mennyibe kerül autót bérelni Mennyibe kerül autót kölcsönözni Chilében, vagy esetleg vásárolni egy fura pickupot? Ha érdekel a téma illetve más érdekes dolog akkor nezd meg a videót magyar felirattal.

Afrika szafari körút 4. rész Kruger nemzeti park, Durban Dél Afrikai köztársaság

This post is part of a series called Afrika safari 2019 Ez itt az Afrikai sorozatunk utolsó, befejező része, amiben bejárjuk a Kruger nemzeti parkot, ellátogatunk Durbanba egy kicsit megmártózni az Indiai óceánban, majd indulás haza. 3 hét eltelt, úgy hogy észre se vettük… Nagyon de nagyon nem akartunk hazajönni, annyira megszerettük Afrikát. Sok helyen…

Spania Dolina – ÚRVÖLGY

This post is part of a series called Szlovákia – videók és fényképek A közép-szlovákiai ÚRVÖLGY (ŠPANIA DOLINA) község népi építészeti műemlékrezervátumát az egyedülálló, fából és kőből épített bányászházak együttese alkotja. Úrvölgy község a múltban Európában főleg rézércbányászatáról volt híres. A falazott épületek mellett, amelyek a bányaigazgatási tevékenységhez kapcsolódtak, az épületegyüttes meghatározó részét a földszintes…

Afrika szafari körút Hilux 4×4 lakóautóval. 3. rész Botswana, Zimbabwe

This post is part of a series called Afrika safari 2019 Sose gondoltam volna, hogy ilyen felelőtlenséget el tudunk követni .. Nem leelenőrizni a víz mélységét alapvető hiba. Majdnem ráfáztunk. Tovább mentünk Botswanaból a Victoria vízesésig majd onnan ismét dél Afrika és a Blyde canyon

Indonézia gumi javító műhely munka közben

This post is part of a series called Indonesia Látogatásunk alatt 3x kaptunk defektet. HÁROMSZOR ‘ Az utolsó defektnék a rendőrség segítségét kellett kérjük, mert nem tudtunk eljutni a gumishoz. Na ez a gumis teljesen más mint amit megszoktunk itthon…

Motova / Zvolen víztározó

This post is part of a series called Szlovákia – videók és fényképek A víztározót a Slatina folyón építették 1953 – 1957 között. Maximális kapacitása 1,5 GWh

Zólyomlipcsei vár

This post is part of a series called Szlovákia – videók és fényképek Az Alacsony-Tátra lábánál, Felső-Garammente egyik községe – Zólyomlipcse (Slovenská Ľupča) – fölött áll Szlovákia egyik épségben megmaradt vára – a Zólyomlipcsei vár (Ľupčiansky hrad). A vár története a 13. századba nyúlik vissza. A vár a magyar királynők hagyományának részét alkotta. A vadakkal teli terjedelmes erdők közelében való kedvező fekvésének…

Liptovská Mara – Liptói tenger SZLOVÁKIA

This post is part of a series called Szlovákia – videók és fényképek Liptószentmiklóstól Poprád felé haladva nem maradhat észrevétlenül a hatalmas vízfelület a Liptovská Mara, ún. Liptói tenger. A vízmennyiséget nézve, ez a legnagyobb víztározó Szlovákiában. A vízierőmű 1970 – 1975-ben épült és nevét az itt elárasztott faluk egyike után kapta. Elsősorban azért épült, hogy a Vág vízgyűjtőterületén…

Likava vár

This post is part of a series called Szlovákia – videók és fényképek A Liptó (Liptov) észak-nyugati csücskében álló Likava várát (Likavský hrad) 1315-ben említik először. Építését a Vágmentét Árvával összekötő és Lengyelországba vezető jelentős kereskedelmi útvonal és a Vág folyón át vezető átjáró őrzése miatt kezdték el. A Hunyadi család a 15. század második felében fokozatosan átalakította és kiszélesítette az eredeti vármagot és…

Szepesi vár naplemente drón videó

This post is part of a series called Szlovákia – videók és fényképek Ködös idő volt, nem is gondoltam volna, hogy fent ilyen gyönyörű látvány fogad minket.     Szepes (Spiš) keleti látóhatárát a Szepesi vár (Spišský hrad) terjedelmes körvonalai alkotják, amely 4 ha kiterjedésével Közép-Európa egyik legnagyobb kiterjedésű várrom-együttese. 1993-ban a Szepesi várat és a közeli környék…

Afrika szafari körút Hilux 4×4 lakóautóval 2. rész Botswana

This post is part of a series called Afrika safari 2019 Régóta szerettük volna bejárni Afrikát egy ilyen offroad 4×4 -es lakó autóval. Végre eljött az ideje, és belevágtunk, két volt osztálytárs, akik épp 30 évvel korábban váltak szét az életben. Három hetet voltunk együtt, bejártuk Dél Afrikát, Botswanát és Zimbabwét. A 2. részben már…