Hajós utak

Mivel 4 évig dolgoztunk a Karib tengeren, a hajós utak a kedvenceink közé tartoznak.

Itt a hajós útjainkról olvashatnak, legyen az egy vitorlás vagy egy nagy óceánjáró.

• All
  • Video
  • Világ

Közlekedés Maléban a Maldív szigetek fővárosában

Ha kíváncsi vagy milyen a közlekedés Maléban, akkor jó helyen jársz.

PATAGÓNIA – Carreterra Austral

This post is part of a series called Patagonia autóval Reggeli kilátás a szobából a Llanquihue tóra és Puerto Varas egy részére . Ja ezt már írtam az előző posztban. De akkor is szép 🙂 A következő állomás Puerto Montt, ahol a CARRETERRA AUSTRAL út kezdődik, pontosabban ez az út vezet patagóniába a chilei oldalról. A…

Uros úszó szigetek, Titicaca tó, Puro – PERU – Videó

This post is part of a series called Dél Amerika 2016 Uros úszó szigetek – Titicaca tó A Titicaca-tó (spanyolul: Lago Titicaca, vagy eredeti nyelven Titikaka) víztérfogatát tekintve Dél-Amerika legnagyobb tava és a világ legmagasabban fekvő hajózható tava, Bolívia és Peru határán. A tó az Andokban az Altiplanón található, Peru és Bolívia határán. A nyugati…

Peru autóval – Titikaka tó és Puno

This post is part of a series called Dél Amerika 2016 Aquas Calientes – Puno, Kora reggel elhagytuk Aquas Calientes-t és irány Puno a Titikaka tó partján. Átültünk a vonatozás és taxizás után a Yarisunkba, és elindultunk délre. Egy darabig ugyanazon az úton megyünk, Cuscoig, onnan pedig Titicaca tó felé vesszük az irányt. Az út…

Eurofest Belfast 2016 – Az út

This post is part of a series called Eurofest 2016 5 éves álmom vált valóra Ugyanis 5 éve voltam itt első alkalommal, de akkor autó nélkül. Az meg nem az igazi. Végre eljött ez a nap is. INDULÁS Írországba! Sokan azt gondolhatjátok, na bumm, nagy dolog. Repülővel 2-3 óra, egy jó autóval 1 jó hosszú…

Mongol Rally 2015 – Ferry Baku – Turkmenbashi

This post is part of a series called Mongol rally 2015 10. -11. nap Kaszpi tengeren Avagy hogyan vegyünk kompjegyeket.Volt egy telefon számunk amit hívnunk kellett, ő volt a PORT Agent aki intézi a komp jegyeket. Reggel hívtuk azt mondta hívjuk délután. Délután azt közölte, hogy nincs komp aznapra. Közben tudtuk hogy Alatrol indul egy,…

1 hét vitorlás jachttal az Adriai tengeren

Vitorlázás az Adriai tengeren Még egy kipipált tevékenység a bakancslistámról. Négyen összeálltunk és kibéreltünk egy 44 lábas vitorlás jachtot Splitből. Most a szokásokkal ellentétesen, kezdjük a számokkal: amint említettem ez 44 lábas hajó, ami kb 13,5 méteres hosszat jelent. Négy kajüt van benne plusz a nappali a kis konyhával. Hajó heti díja 2400 EUR, de…