Zaujímavosti

• Svet

Sri Lanka – Kandy a Mologoda

Patagonia autom 3 – Torres del Paine, Isla Magdalena, Punta Arenas

This post is part of a series called Patagonia autom Jaaaj bolííí to. Neviem ani definovať čo, bolí ma celý človek. Boti sa mi ráno smeje a uštipačne dodá: ,,Vidíš, už si stará, nevládzeš chodiť na túry,, vtipné. Enrique a Maluma, boli včera taký rýchly, ja som sa len snažila udržať ich tempo. Zato teraz…

Carretera Austral – PATAGONIA

This post is part of a series called Patagonia autom Slnečné lúče ☀️ nás dnes nenechajú dlho leňošiť v posteli. Ranný výhľad z izby na jazero Llanquihue  a na mesto Puerto Varas je na nezaplatenie. Posúďte sami 😍 Z Puerto Varas máme namierené do Puerto Montt, kde začína známa ,južná cesta,, Carretera Austral, východisko do Patagónie. Vitajte v menej…

Patagonia – Santiago de Chile

This post is part of a series called Patagonia autom Kde bolo, tam bolo, je jedno miesto na zemi,  kde sa drsná realita spája s neskutočnou krásou prírody. Miesto, kde sa týčia ostré štíty  odrážajúce sa v tyrkysových jazerách, miesto, kde sú dravé rieky, silné vetry a voľne pasúce sa exotické zvieratá 🐎 🐧 Jedna z posledných ozajstných divočín najjužnejšie…

Donovalkovo – HLAVNÉ MESTO DETÍ

This post is part of a series called Slovensko fotky Už vieš, čím chceš byť, kým si malý? Nečakaj, kým budeš veľký. Príď do Donovalkova a v hlavnom meste detí sa staň nebojácnym hasičom, ktorý zažehná každú pohromu, šikovným bankárom, ktorý zráta všetky úspory, či odhodlaným lekárom, ktorý vylieči tisíc a jednu chorobu. Vitajte v Donovalkove, hlavnom…

Indonesia – Pandangaran Beach part 2

This post is part of a series called Indonesia  Pandangaran Beach Po výdatných indonézskych raňajkách (opečené čínske rezance so zeleninou, paradajky, uhorky, melón) vyrážame z veľkomesta Jakarty na vidiek. Máme pred sebou len 330 km, ale navigácia nám ukazuje 8 hodín. Tak to bude zase cesta. Z 10 mil. Jakarty nám trvalo dostať sa von…

Indonesia – A cesta do neznáma môže začať

This post is part of a series called Indonesia A cesta do neznáma môže začať Ešte som takto necestovala !!! Pár hodín pred odletom vôbec neviem kam ideme, ani čo si mám zbaliť so sebou. Takže balím pohľadom do skrine a pocitovo Ale ako poznám Botiho, určite to bude niekde na druhej strane zemegule a…

Tatralandia Kontakt ZOO

(Magyar) Kontakt ZOO Zoom Zoom ZOO entrance Zoom Zoom Zoom White lion Zoom Tiger Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom Zoom

Peru – Jedinečné miesto Huacachina oáza v peruánskej púšti

This post is part of a series called Južná Amerika Oáza Huacachina V púšti na juhozápade Peru nájdete dedinu Huacachina, ide o malú oázu s populáciou obyvateľov, ktorá zahŕňa asi len sto ľudí. Zdanlivo odľahlá oáza sa nachádza približne osem kilometrov ďaleko od hlavného mesta regiónu, ICA. Toto miesto má celkom jedinečnú atmosféru a zrejme preto…

Peru – Obrazce a čiary v púšti Nazca

This post is part of a series called Južná Amerika Obrazce a čiary v púšti Nazca Predchádzajúci príspevok – NAZCA Oddýchnutí, po raňajkách vyrážame opätovne do Nazcy. Je to asi 670 km, takže celý deň s Yariskou. Pokúsime sa o prelet lietadlom nad obrazcami Nazcy. Cesta sa tiahne pozdĺž pobrežia, ale aj kopcami. Raz sme…

Peru – Sillustani, Arequipa

This post is part of a series called Južná Amerika 11.deň Sillustani Skoro ráno opúšťame hostel a máme namierené do Colca kaňonu a mesta Arequipa. Lúčime sa s jazerom Titicaca, okolo ktorého prechádzame a začíname stúpať do výšok. Cesta sa kľukatí a naša nadmorská výška sa ustáluje pri 4 000 m. Dnes dosiahneme zase niečo naj…

Paso de Jama – horský priesmyk Argentina – Chile

Horský priesmyk Paso de Jama Argentina – Chile 4 830 m

Peru – Jazero Titicaca a Puno

This post is part of a series called Južná Amerika 9.deň – Aquas Calientes – Puno, jazero Titikaka Skoro ráno opúšťame mesto Aquas Calientes, tentokrát už ideme všetci vlakom. PeruRail od nás dostáva 116 $ za jednosmernú cestu 11 km, čo je nehorázne veľa. Ešte pred pár rokmi to bola polovičná cena. Ale, Machu Picchu je…

Peru – Východ slnka nad Machu Picchu – Timelapse video

This post is part of a series called Južná Amerika MACHU PICCHU  Sme šťastní, že sme tu a teraz. Zdolali sme jeden z novodobých divov sveta a jedno z najkrajších miest na zemi.

Peru – Machu Picchu

This post is part of a series called Južná Amerika 7.deň Machu Picchu Ráno opúšťame Cusco a vydávame sa na dobrodružnú cestu k Machu Picchu, ktorú sme si vygooglili. Prečo píšem dobrodružnú? Lebo nemáme nič dopredu rezervované a ani poriadne nevieme kam ideme. Vybrali sme si alternatívu, ako tam cestovať lacnejšie a vyhnúť sa davom ľudí….

Peru – Cusco

This post is part of a series called Južná Amerika Nazca – Cusco 5.deň Náš dnešný plán mal byť prelet lietadlom  nad obrazcami Nazcy. Veľmi sme sa na to tešili, ale kvôli nepriaznivému počasiu  to musíme zrušiť. Odchádzame do Cusca a na spiatočnej ceste sa pokúsime ešte raz o tento prelet. Cesta do Cusca je…

Peru – Obrazce v Nazce

This post is part of a series called Južná Amerika Obrazce v Nazce Po raňajkách opúšťame Limu a máme namierené na juh do mesta Nazca. Áno, Nazca, jedno z najznámejších a najzáhadnejších miest na našej planéte. Obrazce v Nazce

Manínska tiesňava Slovensko

This post is part of a series called Slovensko fotky Manínska tiesňava  (Súľovské vrchy ) Turisticky vyhľadávanou prírodnou atrakciou je najužší kaňon na Slovensku – Manínska tiesňava vyznačujúca sa bizarnými skalnými formami a vzácnou faunou a flórou. Úzku dolinu Manínskeho potoka zvierajú skalné steny miestami vysoké až 400 m. V podstate sú tu dve menšie…

Darvaza – DVERE DO PEKLA

Kráter naozaj pôsobil ako dvere do pekla. Bolo to niečo fascinujúce, pri pomyslení, že sa tam upečiete až hororové.

This is what it feels like to drive in Mongolia